top of page
  • תמונת הסופר/תTraveling Star

מתכון משובח לצ'אי

בוקר חדש ורענן ואנחנו עובדים במרץ עבור לקוחותינו המחוייכים. ואתם? בפקק? במעלית בדרך למשרד? עדיין מכורבלים במיטה? דמיינו מולכם ספל חמים, מתוכו בוקעים אדי ניחוחות ריחניים מסתלסלים באוויר... לקסם הזה אחראית מילה אחת קצרה. צ'אי. צ'אי הוא תה הודי מתובל עם חלב. הודו מצטיינת בתבליניה וברוב סוגי הצ'אי ניתן למצוא: ג'ינג'ר, הל, קינמון, ציפורן, כוכב אניס, זרעי שומר ואגוז מוסקט. יש האומרים שהצ'אי מרגיע את מערכת העיכול, מאלחש כאב, מסלק צינון, מגביר תשוקה (בחיי לא המצאנו), מגביר את הסיכוי לזכייה בלוטו (טוב את זה קצת המצאנו), ובקיצור - טעים! אז עד שתבקרו בהודו, תוכלו להכין בבית צ'אי נפלא בקלות.

מתכון תה הודי מתובל עם חלב (4 כוסות) באדיבות השף ניר לוי.


מצרכים: 4 כוסות מים 2-3 מקלות קינמון 10 פולי הל שלמים (מבוקעים) 1/4 כפית אגוז מוסקט מגורר 2-3 כפות ג'ינג'ר טרי מגורד 5 מסמרי ציפורן 1-2 כפות עלי תה שחור בתפזורת או 2 שקיות תה (לא ארל גריי) 2 כוסות חלב/חלב סויה/חלב אורז/חלב שקדים סוכר או דבש (להמתקה)


יאללה לעבודה! 1. בסיר, מבשלים את התבלינים במים כ-10 דקות. 2. מוסיפים עלי תה שחור וחלב ומבשלים עד לפני שהחלב גולש. 3. מסננים את הצ'אי מהתבלינים ועלי התה ומוזגים לכוסות. 4. ממתיקים בסוכר או דבש לפי טעם (להוסיף בתום הבישול).


נו....? איך יצא? :-)


10 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page