top of page
  • תמונת הסופר/תTraveling Star

!רעיון עם לימון

כשהחיים נותנים לכם לימונים, תכינו לימונדה. כן, את זה כולם יודעים. אבל אם החיים נותנים לכם גם אלכוהול, תכינו לימונצ'לו 🍋 ----------------------------------------------------------------- לאחרונה חזרנו לחלום על איטליה. יעד שנכנס ללב ונשאר שם לנצח. עם כניסתו החגיגית של חודש מרץ שמביא איתו את הכמיהה ההתחלתית לחופשת אביב ראשונה ל2019, והרי אין כמו איטליה כשמחפשים חופשה מושלמת. נופים מרהיבים, קולינריה משמחת, שפה מוזיקלית נפלאה ומתנגנת באוזן, אמנות רבת השראה וגלידה שעושה זיקוקים של התרגשות בבטן. ארץ המגף מקושטת באטרקציות, עמוסת כל טוב, מזמינה את מבקריה ליהנות ממגוון סגנונות טיול לכל גיל. מוזיאונים, אופרה, קולנוע, חיי לילה, שופינג, קפה משובח, ארכיטקטורה, ואולי גם אהבה ❤️ שפע של הרפתקאות לספר לדורות הבאים...

איזור הצפון: מילאנו, ורונה, ונציה, הרי הדולומיטים, אגמי גארדה וקומו ואולי אפילו להציץ על שוויץ ולחזור. המרכז: רומא המופלאה ואיזור טוסקנה, פירנצה, ייקבים ומרחבים, תרבות והיסטוריה. איזור הדרום: נאפולי מלכת הדרום, צוקי חופי אמלפי המרשימים, קפרי, עיירות ציוריות כמו סורנטו ופוזיטנו. וזה רק על קצה המזלג, והמזלג הזה מכיר הרבה פסטות! אם תרצו חופשה משגעת באיטליה, זה הזמן לסגור את כל הפרטים ולהתחיל לארוז. דברו איתנו:

052-8500722 ענבל.


ועד החופשה באיטליה, מוזמנים ליהנות ממתכון שלנו ללימונצ'לו: ליקר לימונים שמקורו בדרום איטליה, שהכי כיף להכין בבית - רעיון עם לימון!

המצרכים: 15 לימונים 1 ליטר אלכוהול 95% (וודקה/רום) 1 ליטר מים 1/2 1 כוסות סוכר זמן סבלנות ואהבה

אופן ההכנה: 1. שוטפים היטב וקולפים בזהירות את הלימונים עם קולפן ומניחים בצנצנת זכוכית, על הקליפות יוצקים אלכוהול. 2. אוטמים את הצנצנת היטב ומאחסנים למשך שבועיים לפחות. 3. כעבור שבועיים מסננים את הקליפות. 4. מכינים סירופ סוכר באמצעות המסת הסוכר במים. מביאים לרתיחה עדינה, מנמיכים את האש וממשיכים לבשל ברתיחה עדינה כ-5 דקות. מסירים את הסירופ מהאש ומקררים לטמפרטורת החדר. 5. את סירופ הסוכר מערבבים עם האלכוהול ותערובת הקליפות. 6. לאחר כשבועיים מסננים ומעבירים לבקבוק ומגישים קר. 7. לא מפסיקים לחייך.




8 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ריקי ויוסי בחופשה חלומית בויאטנם!

כשריקי ויוסי היקרים פנו אלינו בחיפוש אחר יעד למסע מרתק שיעשה להם כיף בלב, ידענו מיד איזה יעד נפלא להציע להם... ויאטנם! מקום קסום, תרבות מיוחדת, נופים משגעים, אוכל טעים, חוויות חדשות ואקזוטיות וזכרונו

bottom of page