top of page
  • תמונת הסופר/תTraveling Star

לימון מוסיף המון


"אם החיים מחלקים לך לימונים - הכן מהם לימונדה" (דייל קרנגי) כולנו מכירים את משמעות המשפט המפורסם. להפוך את החיסרון ליתרון.

אז תכננתם את החופשה המושלמת, וקיבלתם... לימון 🍋 הלכתם לאיבוד בסמטה. לימון. פספסתם את הרכבת. לימון. גשם סוער ביום שהחל שמשי. לימון. המסעדה שהגעתם אליה רעבים במיוחד, נסגרה. לימון וחצי!

החיים יתנו לנו לימונים מידי פעם, התמודדות עם קשיים, כאלה שכמובן לא נרצה לפגוש בחופשה שלנו. גם אנחנו, צוות Traveling Star, זכינו לארח לימונים בחופשות שלנו, אבל הסוכר הפנימי תמיד דאג להמתיק את החמוץ, לחשוב מחוץ לקופסא, להפעיל יצירתיות וליהנות מהקפיצה המפתיעה מעל המכשול. כן, הלכנו לאיבוד בסמטאות, וגילינו המון מקומות חדשים, ופרצופים חייכניים. כן, פספסנו רכבת, אז היינו ספונטניים והחלפנו ליעד אחר מהנה ובלתי נשכח. כן, מצאנו את עצמנו מדשדשים בשלולית בסנדלים אחרי מבול גשם לא צפוי, אז נכנסנו לבית קפה קטן, גלריה לאמנות, ולסיום הסתתרנו מתחת לגגון וצחקנו בקול עם קבוצת אנשים זרים עד שהעננים נרגעו. כן, הגענו רעבים למסעדה סגורה (לימון לפרצוף!), ואז מצאנו ממול את המסעדה המושלמת שנפתחה לא מזמן וקיבלנו קינוח חינם.

קיבלתם לימונים בטיול? הכינו לימונדה. יש דברים שאי אפשר לתכנן מראש. אם אפשר היה לתכנן הכל, לא היו לנו הפתעות.

-תאמו ציפיות. -השוו מחירים. -תכננו את הטיול. -שמרו היטב על הדרכון המסמכים והכסף שלכם. -השאירו מקום לספונטניות ותנו לעצמכם ללכת לאיבוד בסמטה יפיפייה. -פנו אלינו ונמתיק לכם את החופשה הבאה.


🍋 קיבלתם לימון בחופשה? שתפו אותנו בסיפור שלכם 🍋



 

9 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ריקי ויוסי בחופשה חלומית בויאטנם!

כשריקי ויוסי היקרים פנו אלינו בחיפוש אחר יעד למסע מרתק שיעשה להם כיף בלב, ידענו מיד איזה יעד נפלא להציע להם... ויאטנם! מקום קסום, תרבות מיוחדת, נופים משגעים, אוכל טעים, חוויות חדשות ואקזוטיות וזכרונו

bottom of page