top of page
  • תמונת הסופר/תTraveling Star

טיפים לחופשה עם ילדים

עודכן: 6 בספט׳ 2018

מחר, ממש בעוד כמה שעות, תחל שנת לימודים חדשה בשמה הפוטוגני : תשע"ט. המוני קטנטנים עד גדלדלים ימלאו את מסדרונות בתי הספר והגנים. צחוק. דמע. התרגשות גדולה. צוות Traveling Star מאחל לכל הילדים הנרגשים למחר, נחיתה רכה במוסדות הלימוד והצלחה רבה. וזה בדיוק הזמן הנכון להתחיל בתכנון חופשה נהדרת לתקופת החגים! קבלו 10 טיפים לטיול מוצלח עם ילדים בחו"ל. חופשת המחץ ללא לחץ!


🧒1. תאמו ציפיות – שבו עם הילדים לפני החופשה, שתפו אותם בתכניות, תנו לכל אחד לבחור פעילות, וכך תוכלו לחשוב יחד ולתכנן מסלול שישאיר את כולם מחויכים ומרוצים.

🧒2. הלבישו את הילדים לטיסה בבגדים נוחים. ההתרוצצות בשדה התעופה מעייפת. יותר מידי כפתורים ושרוכים יכולים לסרבל את העניין במיוחד כשצריך למהר לשירותים. אז רוכסן במקום כפתור, סקוץ' במקום שרוך. זכרו שביגוד קל הוא יתרון למעבר מהיר יותר בבדיקות הביטחוניות.

🧒3. להעביר את זמן הטיסה – ארזו משחקים וצעצועים אהובים או הפתעות שיעסיקו את הילדים עד לנחיתה. חוברות צביעה, מדבקות, מגנטים, חידות, חטיפים (ובסופו של דבר הסמארטפון שלכם).

🧒4. השתדלו להושיב את הילדים ליד החלון, שם יוכלו גם להביט אל הנוף ויהיו פחות חשופים לסכנת פגיעה לדוגמא מתנועת אנשים ועגלות המזון והשתייה במעבר.

🧒5. קצת לאחר ההמראה ולקראת הנחיתה תנו לילדים לשתות. הבליעה עוזרת להפיג את הלחץ באוזניים, מרגיעה וכמובן מרווה.

🧒6. הגעתם ליעד ושכרתם רכב? השתדלו להמעיט בנסיעות ארוכות מאוד, בהן הילדים נעשים חסרי סבלנות. הכינו מראש דיסק עם מוזיקה שאהובה על המשפחה בנסיעות.

🧒7. בזמן הנסיעה אפשר לשחק יחד. לדוגמא: למצוא חיה באות שאומרים, למצוא שיר שמתחיל באות מסוימת, לספור את כל המכוניות הלבנות/שחורות שעוברות לידכם בתוך 10 דקות.

🧒8. הקפידו על כללי זהירות ושננו אותם גם לילדים, לפי הגילאים. סיירו איתם במלון והכירו להם פינות מרכזיות תוך כדי תדרוך מה לעשות במקרה והם אינם מוצאים אתכם.

🧒9. כתובות וזמני פתיחה – כדי להימנע ממצבים של “זה לא כל כך נעים לראות גן סגור”, חשוב לבדוק מראש כתובת מדויקת של המקום אליו רוצים להגיע, ימי פתיחה ושעות פתיחה. ישנם מקומות שסגורים בימי ראשון, ולכן לפני שנוסעים עשרות קילומטרים חשוב לבדוק את כל הנתונים.

🧒10. קחו בחשבון שאתם מתכננים תכניות והן צוחקות עליכן בחזרה. כדאי לדעת מראש שגם אם תכננתם הכל לעומק, יצוצו דברים בלתי צפויים. עם קצת יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסא ומעט ספונטניות, אפשר למצוא פתרונות חיוביים!


יש לכם טיפים נוספים? שתפו אותנו :-)


14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ריקי ויוסי בחופשה חלומית בויאטנם!

כשריקי ויוסי היקרים פנו אלינו בחיפוש אחר יעד למסע מרתק שיעשה להם כיף בלב, ידענו מיד איזה יעד נפלא להציע להם... ויאטנם! מקום קסום, תרבות מיוחדת, נופים משגעים, אוכל טעים, חוויות חדשות ואקזוטיות וזכרונו

bottom of page