top of page
  • תמונת הסופר/תTraveling Star

ברצלונה - חופשה אותנטית ונהדרת בספרד

אולה ברצלונה!!! פוסט על אטרקציות משמחות בברצלונה וחוויה קולינרית טעימה בפחות מ-10 אירו! העיר ברצלונה, בירת חבל קטלוניה, היא אחת מערי התיירות הגדולות בעולם והיא מלאת גוונים צלילים וחוויות. זו עיר המשלבת גאונות אדריכלית, אוכל מעולה, אווירה טובה, מקומות בילוי מדליקים ושלל הפתעות. אנו ממליצים לכם לסייר בעיר ולגלות את נפלאותיה באחד מהסיורים המרתקים שיש לעיר להציע.

ישנם מסלולים מגוונים רבים, מלווים בסיורי טעימות (הרי אי אפשר להפנות את הגב לצלוחיות הטאפאס), עשו הפסקה להתרענן בסנגרייה, לתעד את יצירותיו של האמן האדריכל גאודי, לטעום מאכלים חדשים בשוק לה-בוקריה השוקק והמפתה, להתרשם מפארק גואל, כנסיית סגרדה פמיליה הידועה, ולהריע במשחק כדורגל (או להריע קצת יותר בשקט, במוזיאון קבוצת הכדורגל של ברצלונה...)

אל תחמיצו את הרובע הגותי – אזור מקסים של מדרחובים ציוריים, סמטאות אבן מסקרנות, לקפוץ לשדרת הרמבלאס - ליבה הפועם של העיר באורך קילומטר. הצטיידו בנעליים נוחות כדי שהשוטטות הנפלאה לא תתיש אתכם. בשדרה תמצאו שפע מסעדות, בתי קפה, חנויות שיקיות, דוכני רחוב והרבה מן האווירה המיוחדת של ברצלונה. חווית אוכל אותנטית יותר היא לבקר בשווקים, להריח את התבלינים הטריים, ניחוח האגוזים הקלויים – בקיצור, רעבים לא תחזרו משם. אוהבי האמנות ישמחו לבקר במוזיאון פיקאסו ולגלות יצירות גם פחות מוכרות המאפשרות הצצה עמוקה יותר אל חיי האמן. המוזיאון שוכן בבית יפהפה בסגנון גותי, מה שמוסיף אווירה מיוחדת לחוויית הביקור.

כנסיות, קתדרלות, מוזיאונים, חנויות, מופעי רחוב של אמנים יצירתיים מוכשרים ושובי לב, וסיור במונטז'ואיק – קו הרקיע של ברצלונה. משם תשקיפו על נופים יפים, תוכלו לבקר במבצר, בגנים הסמוכים, לבקר בפואבלה אספניול ולצפות במופע פלמנקו סוחף! אפשר להצפין לחופי קוסטה בראווה, להיות נהגי פורמולה 1 ליום אחד, להתפנק בחופים יפים בשולי עיירות חוף צבעוניות, לקנות יין טוב באחד היקבים באזור וילפרנקה דל פנדס - בירת חבל היין.

המלצה נוספת היא לצאת ליום טיול ברכס מונסראט שהינו יעד אהוב מאוד. זהו רכס הרים משוננים, שעליו ניצב מנזר מפורסם וסביבו נמצאים בשפע מסלולי הליכה מהנים בטבע, מהם נשקף נוף מרהיב של מרחבי קטלוניה. לרוכשים דרכנו יישלח במייל מדריך מלא לברצלונה כדי לחסוך זמן ולמקד את כל האטרקציות הנהדרות.

ולסיום, כפי שהבטחנו : חוויה קולינרית שעבורנו השאירה טעם נפלא וגעגוע לברצלונה:

לאוהבי הפסטות – macchina pasta bar פסטות טריות מוכנת לנגד עיניכם על ידי צוות חרוץ וחייכן. מסעדה נהדרת בשירות עצמי ובמחירים זולים, שווה ביותר מומלץ בחום. לינק למסעדה: http://bit.ly/2Cy9v3s

אם חשקתם בטפאסים וטעמים מקומיים, זהו המקום בשבילכם. La Tasqueta De Blai בר-מסעדה מדליק. קודם כל תאכלו עם העיניים את כל המנות היפיפיות ואח"כ תזמינו עוד ועוד כי המקום לא מפסיק לסקרן. לינק למסעדה: http://bit.ly/2FqJF3dkhbe



9 צפיות0 תגובות
bottom of page