top of page
  • תמונת הסופר/תTraveling Star

ביטוח נסיעות לחו"ל

חדש! במהלך שהייתכם בחו"ל, במידה ותצטרכו להפעיל את הביטוח, במקום להמתין עד לחזרתכם לארץ, תוכלו לפנות באמצעות אפליקציה ולקבל פיצוי כספי - ישירות לחשבון הבנק או לכרטיס האשראי בתוך

3 ימי עסקים! נשמע לכם טוב? כי זה באמת טוב!


טסים בראש שקט עם ביטוח נסיעות לחו"ל 🌎

התחלתם לארוז? אל תשכחו את אחד הדברים החשובים שיש לעשות לפני שטסים: רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל.

💡 חשוב שתדעו! --------------------- ביטוח הבריאות הרגיל שלכם בקופות החולים אינו תקף מחוץ לגבולות ישראל. ביטוח נסיעות לחו"ל הינו חשוב ביותר, בין אם למטרות נופש, עבודה, טיול תרמילאים, לפרק זמן ארוך או קצר. כדי ליהנות בראש שקט בחופשה, אנו ממליצים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל איכותי ומקיף אשר מתאים לצרכים שלכם. אנו נאתר עבורכם פוליסה בעלת כיסוי מרבי במחיר משתלם, המותאמת בדיוק לנסיעתכם. תוכלו לבטח את הוצאותיכם במידה ותאלצו לקצר/לבטל את הנסיעה. נעשה כל שביכולתנו על מנת שתוכלו למצות את זכויותיכם בפוליסת הביטוח שברשותכם.

💡 למה צריך פוליסת נסיעות לחו"ל? ------------------------------------------- מטרת הפוליסה היא להבטיח כיסוי הוצאות רפואיות ממגוון סוגים, וכן כיסוי למקרים אחרים המפורטים בפוליסה (אובדן כבודה, ביטול נסיעה וכיו"ב). עלות התשלום תיקבע בהתאם למצבו הרפואי של המבוטח, גילו, אופי הטיול ויעד הנסיעה. במקרה של מחלה או תאונה בחו"ל, ייתכן והמבוטח יזדקק לאשפוז בבית חולים, קבלת טיפולים, תרופות יקרות או ניתוחים וכמובן חילוץ ופינוי. העלות הכספית של אלו יכולה להסתכם במאות אלפי דולרים. על ידי רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, המבוטחים מבטיחים לעצמם כיסוי במקרה הצורך.

💡 כיצד נקבע המחיר לביטוח שאתם רוכשים? -----------------------------------------------------

לחברות הביטוח השונות יש מגוון אמצעים להעריך את מידת הסיכון כדי לקבוע את עלות הפוליסה. בין היתר נשקלים פרמטרים כדוגמת יעד הנסיעה, האם הנסיעה כוללת ספורט אתגרי, כיסוי עבור כבודה, תוספת עבור מכשירים אלקטרוניים ועוד. בנוסף לאלו, פוליסת ביטוח נסיעות חו"ל משתנה מאדם לאדם והיא תלויה במצבו הרפואי של המבוטח שעליו הוא נדרש להצהיר בעת ההצטרפות.

💡 מה כולל ביטוח נסיעות לחו"ל? ---------------------------------------

פוליסת נסיעות לחו"ל כוללת, בכל החברות: כיסוי להוצאות רפואיות כולל טיפול נמרץ, פינוי לבית החולים, אשפוז, הטסה לארץ, טיפולי חירום בשיניים, ייעוץ רפואי, הוצאות בגין איתור וחילוץ, הוצאות עבור העברת גופה, הוצאות הריון (שנתגלה לראשונה בחו"ל, עד שבוע 12), הוצאות עבור חבות כלפי צד ג', הטסת מלווה למקום האשפוז, הארכת משך שהות המבוטח בחו”ל מעבר לתקופה שנקבעה בפוליסה בעקבות המקרה הביטוחי.

💡 מה ניתן להוסיף לפוליסת ביטוח בסיסית? ----------------------------------------------------

כל מבוטח יכול לרכוש הרחבות לביטוח הבסיסי בתשלום נוסף, כדוגמת: הוצאות רפואיות בגין מצב רפואי קודם, החמרה לא צפויה של מהלך הריון, פעילויות ספורט (אתגרי, תחרותי, חורף), ביטוח כבודה (אובדן או גניבה של המטען – כולו או חלקו), גניבת מכשירים אלקטרוניים (מצלמה, מחשב נייד, טאבלט, מכשירים סלולאריים), כיסוי ביטול דמי השתתפות עצמית לרכב שכור בחו"ל. ניתן לרכוש כיסוי למקרה של ביטול או קיצור הנסיעה.

אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה, זכרו כי ידע הוא כוח, וכל מידע בתחום ישרת אתכם.

צוות "Traveling Star" מאחל לכם חופשה נעימה ובטוחה.


"כאשר אתם יודעים יותר טוב, אתם עושים יותר טוב" (מאיה אנג'לו)


14 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ריקי ויוסי בחופשה חלומית בויאטנם!

כשריקי ויוסי היקרים פנו אלינו בחיפוש אחר יעד למסע מרתק שיעשה להם כיף בלב, ידענו מיד איזה יעד נפלא להציע להם... ויאטנם! מקום קסום, תרבות מיוחדת, נופים משגעים, אוכל טעים, חוויות חדשות ואקזוטיות וזכרונו

bottom of page